Кошик
1696 відгуків
ElitSport.com.ua
+380 (98) 489-62-34
+380 (95) 714-11-85
Кошик

11 моментів інновацій, які визначили десятиліття

11 моментів інновацій, які визначили десятиліття

Готуючись попрощатися з одним з найвпливовіших футбольних продуктів за десятиліття, ми озираємося на визначні моменти, які допомогли визначити його саме так. Період швидкого розвитку, коли правила дизайну продукту були розірвані і переписані знову і знову.

Футбол за допомогою вуличної моди перетворився в набагато більш розкручена простір, в той час як дизайнери провідних брендів розробили технології, які були б немислимі за десятиліття до цього. Десять років величезною еволюції, яка змушує нас замислитися ще на десять років, щоб задатися питанням, як буде виглядати ця гра напередодні тридцятих років. На даний момент, це все про найбільших, найбільш розкручених і найвпливовіших зміни ігри з 2010 року ...

Cristiano Ronaldo's First Signature Boot

 

Перший бутси з підписом Кріштіану Роналду

Раніше ми бачили фірмові бутси для зоряних гравців, але 2010 рік відкрив десятиліття чимось особливим: перший в світі фірмовий копи Кріштіану Роналду. D ebuting на поле в Мадриді дербі в листопаді 2010 року, тон безпомилкове сафарі друку була включений в дизайні , щоб показати поєднання його з блискавичною швидкістю його легким стилем. І Найк не озирався звідти. Те, що було протягом 10-х років, було неперевершеною в історії фірмової лінією: 28 футбольних бутс всього за 10 років. Від піднесеного до ... ну, в меншій мірі, колекція розповідала історію португальської легенди, шанувала його численні досягнення і зазначала його статус видатного спортсмена Nike, коли-небудь грав у футбол. Але все почалося з того першого релізу на початку десятиліття.

Knitted/Collared Uppers

 

Верхній одяг з носком

У той час як до тисячоліття було все про шкірі, а в 00-х роках спостерігалося зростання синтетики, 10-е були десятиріччям в'язки. Чи ви Говорите про Flyknit, Primeknit або про те, як будь-який інший бренд вирішить це назвати, поява в'язаного верху зробило революцію в грі. Перехід від шкіряного до синтетичного був важким у попереднє десятиліття, але в'язаний черевик? Це було важко продати. Принаймні, так було до тих пір, поки Маріо Гетце не забив переможний гол у фіналі чемпіонату світу 2014 року в Nike Magista Obra. Тоді всі ставки були зняті, і дизайн черевика змінився назавжди...

Розроблений, щоб запропонувати поліпшену посадку, в той же час дозволяючи нозі бути ближче до м'яча для поліпшеного відчуття і контролю м'яча, в'язаний верх був введений в футбол світу з бігу, і вони змінили гру. Введення в'язаного верху також прийшло рука об руку з носком. Знову ж таки, те, як ви їх називаєте, залежить від того, яку марку ви маєте на увазі, чи то DynamicFit для Nike, SockFit для adidas, але всі вони служили однієї і тієї ж мети: дозволити стопи, щиколотки та гомілки працювати разом, покращуючи прилягання, комфорт та контроль.

Laceless Boots

 

Бутси без шнурків

Таким чином, adidas ACE 16+ Purecontrol, випущений в січні 2016 року, не були першими в світі футбольними бутсами без шнурка. Ця честь дістається Лото Жеро Гравити 2006 року - який випередив свій час з точки зору дизайну, але не зовсім виконання. Але поява трикотажного верху дало брендам можливість отримати високопродуктивний кросівок без шнурка, і як тільки Adidas зламали його, вони ніколи не озиралися назад. За цим послідували всі їх поточні списки, випущені в тканому дизайні, включаючи COPA, в якій замість шкіряного верху використовувала Primeknit. Цікаво, що Nike ще належить наслідувати його приклад, але при нинішньому дизайні в'язки роблять зайвим, про що свідчать деякі професіонали, які вирішили видалити шнурки самі, ви уявляєте, що це тільки питання часу.

The Reincarnation of the Predator

 

Реінкарнація Хижака

На превеликий жаль гравців по всьому світу, Predator, як ми знали, був похований у 2015 році в рамках ACE і X революції adidas. Але ви ніколи не зможете утримати хорошу річ, і майже через три роки після її відходу Хижак повернувся. Але це був новий звір, який розвинувся і повсталий з попелу ТУЗа, щоб зайняти своє законне місце в якості короля контролю в налаштуванні «Три смуги».

Протягом багатьох років хижак постійно змінювався, щоб відповідати вимогам ігри, і Predator 18+ був останнім втіленням цієї здатності до адаптації. Зникли шнурки, взявши підказки від ACE; пішов традиційний шкіряний верх; пропали якісь гумові елементи; і зникли будь-які ознаки мови. Всі елементи, які будуть стверджувати пуристи, були суттєвими частинами ДНК Хижака. Але їх замінили сучасні технології, такі як верхня частина Primeknit і комір SockFit, різко змінив силует бутси. Це був, звичайно, не той Хижак, якого ми всі знали і любили. Це був черевик, який мав ідентичність майбутнього футболу. Це було для Predator для наступного покоління.

Nike Anti-Clog

 

Nike Anti-Clog

Представлений в 2016 році, Anti-Clog був подарунком Nike для любительської гри, тому що в футбол не завжди грають в гарних умовах. Підошви Nike Anti-Clog Traction містять адаптивний полімер, який стає еластичним при впливі води, бруд не прилипає до них. В цьому є досягнення науки, ви можете довіряти нам, коли ми говоримо, що це дійсно працює . Це, революція в грі, навіть якщо це не та гра, яка необхідна на вищому рівні.

The Rise of the Re-Release

 

Повстання перевидання

Більшість футбольних фанатів люблять щось на кшталт повернення назад, будь то ретро-дизайн футболки або культові бутси; до них прив'язані хвилі ностальгії, кожна здатна миттєво викликати в нас спогади. Він почався з відзначення 20-річчя оригінального Predator в 2014 році adidas. За наступними п'ятьма роками було більше 10 перевидань, які привели нас до недавнього 25-річному ювілею. Nike, очевидно, звернув увагу на те, що виходить з Німеччини, і вони також зазирнули у своє сховище, щоб витягнути надзвичайно популярний T90 Laser I раніше в цьому році для обмеженого випуску. Судячи з того, наскільки це було популярно, ви можете гарантувати, що Swoosh зробить це не в останній раз.

У багатьох брендів достатньо своїх бек-каталогів, щоб порадувати фанатів, спраглих ностальгії, напередодні нового десятиліття. Можливо, це почалося в 10-х роках, але чекайте, що перевидання буде продовжувати переходити від сили до сили у 20-х роках.

adidas GLITCH

 

Adidas GLITCH

Від оригінального Predator 1994 року до ACE Purecontrol без шнурків, adidas завжди був в авангарді інновацій. У 2016 році вони подарували нам свою останню версію: GLITCH. GLITCH був зовсім новим проектом від adidas, створеним для того, щоб гравці могли змінювати свій стиль від гри до гри. GLITCH, створений з змінною конструкції, складається з двох частин, що складається з внутрішнього черевика і зовнішньої оболонки, був розроблений, щоб відповідати сучасній грі з акцентом на адаптивність. GLITCH запропонував тип установки, не помічений у футбольному черевику починаючи з нещасливих Тунів F50 з 2006 року.

GLITCH не тільки зосередився на тому, що він може запропонувати на полі, але і намітив революцію в загальному досвіді взаємодії гравців з продуктом Adidas. Неймовірно ексклюзивний, його випуск був натхненний технічними стартапами, які запускають нововведення, що змінюють гру, на вузький ринок - створюючи сильну бажаність з боку сторонніх виробників - перед тим, як випустити продукт на більш широкі ринки, коли прийде час. З точки зору того, як він був запущений, це, безумовно, змінило правила гри, але його унікальна система і ексклюзивність також могли бути частиною його падіння, оскільки adidas повинна була відключити GLITCH опівночі 31 грудня 2019 року. Це технологія, яка може бути вдосконалена і вдосконалена.

The Advance Of The Limited Edition

 

Просування обмеженої серії

Був час, коли черевики були просто тим, у що ви грали в футбол. Тоді бренди випускали один або два черевика в сезон, але ті часи давно пройшли, і нові дизайни і кольору випускалися, здавалося б, кожні кілька тижнів. Це створило ринок для колекціонерів, і жодна колекція не була б повною без найціннішого володіння: Limited Edition.

Будь то перевидання, новий дизайн або особливий варіант підпису, випуск Limited Edition став стандартом на сучасному ринку. Готові до випуску, споживачі будуть готові до виходу, як тільки вийде обмежений випуск, і, швидше за все, вони будуть розпродані в лічені секунди. Ця тенденція розвивалася протягом 10-х років, приводячи завантажувальну гру у відповідність з ринком кросівок; там, де є тапки, тепер є чоботи. Ці обмежені випуски ніколи не торкнуться зеленої трави футбольного поля, замість цього вони займають почесне місце на мантії. Не чекайте, що ця тенденція припиниться найближчим часом або там, де є попит ...

That PSG x Jordan Collab

 

Це ПСЖ х Джордан Коллаб

Оскільки футбол продовжував розширюватися за межі білих смуг, Paris Saint-Germain став першопроходцем у галузі співробітництва, що виходить за межі поля, зі змішаним стилем культури. Це було помічено в найкращому вигляді з колосальною колекцією з Джорданом, випущеної в кінці 2018 року. Мало того, що на старті вперше побачила футбольну команду, яка баскетбольний бренд на полі, з PSG, одягненої в спеціальний третій комплект для ліги чемпіонів, але він також приніс з собою повну лінію взуття та одягу, яка користується великим попитом. Неминуче продовження настало в наступному сезоні, з декількома пунктами оновлення, розкиданими по всьому навколо, і це було лише питанням часу, коли інші клуби використовують це, з Ювентусом, об'єднуючим сили для швидкого дії.Куди один йде, інші неминуче підуть.

Juventus Logo Change

 

Ювентус змінить логотип

Спочатку зустрівши гарячу опозицію фанатів Bianconeri, Ювентус представив свій новий логотип у січні 2017 року. Нічого екстраординарного там немає, правда? Команди часто переробляють свої клубні герби. Але це було набагато більше, ніж редизайн для команди. Це був Ювентус, надає нову візуальну ідентичність, яка буде сигналізувати про нову еру. Спрощений дизайн представляв саму суть Ювентуса: відмітні смуги ігрового трикотажу, Скудетто - символ перемоги - і культова літера J для Ювентуса. Але більш того, це був глобальний логотип, який ідеально підходив для багатьох платформ, на яких він буде використовуватися, в тому числі за межами поля, як це було видно в недавньому співпраці клубу з Palace. Незважаючи на те, що це був початковий удар, редизайн став основним ходом в маркетингу, що інші клуби повинні і, ймовірно, візьмуть до уваги в майбутньому.

Sustainable Products

 

Стійкі продукти

Коли суспільство нарешті звернуло увагу на деякі екологічні проблеми, з якими стикається світ, бренди дійсно підняли свої зусилля по забезпеченню виробництва на новий рівень. У 2012 році Nike випустила оригінальний GreenSpeed, самий екологічно чистий кросівок, який коли-небудь виробляла компанія, що був побудований з використанням відновлюваних і перероблених матеріалів, після чого Swoosh зробив крок до нульового викиду вуглецю і нульовим відходів в майбутньому. Это включало переработку более одного миллиарда пластиковых бутылок в год со свалок для создания носка для новых трикотажных изделий и верха обуви Flyknit. 

Чтобы не отставать, adidas объявила о программе Sport Infinity в 2015 году, которая дала возможность переосмыслить и переработать продукты с использованием неисчерпаемого трехмерного суперматериала. В соответствии со стратегией устойчивого развития бренда эта концепция, по-видимому, несколько эволюционировала для производства кроссовок FutureCraft.Loop - кроссовок, на 100% пригодных для повторного использования. Марка взяла на себе зобов'язання використовувати тільки перероблений поліестер в кожному продукті, це рішення здійсниться до 2024 року, це є частиною стратегічного партнерства, яке вони уклали з Parley For The Oceans з 2015 року, коли одяг складається з пластикового сміття, зібраного з пляжів і прибережної лінії.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner